Niedziela, 19.02.2017. Imieniny obchodzą: Konrad, Arnold

Twojekwiaty.plCzęsto zadawane pytania

Często zadawane pytania

Jak można zapłacić za przesyłkę kwiatową ?
Płatności można dokonać kartą kredytową (przez internet i telefon), przelewem bankowym na konto, przekazem pocztowym na adres firmy lub gotówką w każdej kwiaciarni sieci EuroFlorist. Więcej informacji w znajdziesz w sekcji warunki i zasady - formy płatności.

Jak szybko doręczane są kwiaty ?
EuroFlorist gwarantuje doręczenie kwiatów w Polsce i na świecie w 24 godziny. Możliwe jest również doręczenie kwiatów w Polsce tego samego dnia jeżeli zamówienie zostanie złożone do godziny 17:00 (poniedziałek- piątek). W praktyce zamówienia krajowe mogą by doręczone już nawet w ciągu 2 godzin!

Czy mam pewność, że moje zamówienie zostanie doręczone w wybranych godzinach?
Godzina doręczenia NIE jest gwarantowana i oznacza tylko orientacyjną godziną doręczenia przesyłki. Podczas składania zamówienia prosimy o podanie numeru telefonu odbiorcy celem kontaktu w przypadku przesunięć czasowych.

Ile czasu przed planowanym terminem doręczenia należy złożyć zamówienie ?
Najlepiej złożyć zamówienie z wyprzedzeniem, na 2-3 dniowym przed planowaną datą doręczenia.

Czy kwiaty doręczane są również w niedzielę ?
Tak, ale tylko w Polsce. Przesyłki zagraniczne NIE są doręczane w niedzielę.

Co się dzieje gdy kurier kwiaciarni nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem ?
Jeśli w zamówieniu podany jest telefon kontaktowy do odbiorcy wtedy kontaktuje się z nim kurier Kwiaciarni i ustala termin doręczenia.
Jeśli nie możemy skontaktować się z odbiorcą wtedy Kwiaciarnia zostawia informację z prośba o kontakt (w drzwiach lub skrzynce na listy).
Nadawca jest również o tym informowany o problemach z doręczeniem przez nasze Biuro Obsługi Klienta.

W jaki sposób mogę dowiedzieć się czy kwiaty zostały doręczone ?
Dla zamówień zawierających kwiaty z dostawą w Polsce można dokupić usługę powiadomienia o doręczeniu zamówienia. Jeżeli chcesz dowiedzieć się czy odbiorca otrzymał kwiaty zaznacz to w koszyku.

Co się dzieje z danymi, które podaję ?
EuroFlorist przywiązuje dużą wagę do bezpieczeństwa informacji, które podajesz. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.

Czy odbiorca może się dowiedzieć od kogo są kwiaty ?
Odbiorca dowie się od kogo są kwiaty tylko wtedy jeżeli podpiszesz się na "Bileciku". Żadne informacje o nadawcy nie są przekazywane odbiorcom przesyłek kwiatowych.