Nasz najnowszy artykuł w “Bukietach”, czyli co oznacza “Efekt Wow!”

23 sierpień, 2012
Oceń ten artykuł

Większość z nas ma swoją jedną, ulubioną kwiaciarnię, którą odwiedza,  gdy zbliża się jakaś większa uroczystość albo rocznica. Ale co właściwie sprawia, że mimo tak wielu kwiaciarń na rynku, nie mamy ochoty na eksperymenty i zawsze wracamy w to samo miejsce? Nasza koleżanka z ekipy Euroflorist w swoim artykule w magazynie „Bukiety” ciekawie opisała cechy kwiaciarni, o której marzy każdy klient.

Wspomina ona o teoretycznie prostych zabiegach, takich jak docenianie naszej lojalności rabatami albo tworzenie emocjonalnej więzi poprzez mailowe życzenia imieninowe, ale to właśnie polaczenie  wszystkich tych działań powoduje u nas tytułowy efekt „wow!”.

Jeśli chcecie dowiedzieć się więcej to serdecznie zapraszamy do lektury!

Komentarz