KWIATY I UPOMINKI Z DOSTAWĄ

W związku z częstymi pytaniami dotyczącymi funkcjonowania przesyłek kwiatowych Euroflorist w najbliższym czasie, pragniemy poinformować, iż przyjmujemy i realizujemy zamówienia tak, jak miało to miejsce dotychczas. 

Stosujemy zalecenia WHO oraz wprowadziliśmy szereg dodatkowych procedur przy realizacji zamówień. Wszystko po to, aby zapewnić najwyższe bezpieczeństwo Twoim bliskim, kurierom oraz kwiaciarniom, zachowując przy tym wysoki poziom naszych usług.

MY doręczamy, TY #zostańwdomu

Często przypominamy, że każdy dzień to okazja, aby wysłać kwiaty. Dzięki nim przekazujemy życzenia, sprawiamy niespodzianki i zaznaczamy swoją obecność, mimo dużej odległości. To ważne szczególnie teraz, w obliczu sytuacji związanej z COVID-19, gdy nie możesz spotykać się z rodziną i przyjaciółmi. Zdaj o swoje i ich bezpieczeństwo, #zostańwdomu i wyślij kwiaty. Dzięki temu podkreślisz, że pamiętasz o urodzinach, imieninach i innych ważnych dla Was chwilach!

Kwiaty na urodzinyKwiaty na roczniceKwiaty na imieninyKwiaty gratulacyjne

Jak działamy

 
#higiena

Stosujemy się do wszystkich zaleceń wprowadzonych przez Światową Organizację Zdrowia. Zapewniamy najwyższe standardy higieny podczas przygotowania bukietów, kompozycji i upominków.

 
#dostawakwiatow

Ograniczamy do minimum kontakt z kurierem podczas dostawy, dlatego możeliwe jest, że kurier realizujący zamówienie zostawi bukiet pod drzwiami adresata. Takie sytuacje zawsze będą uzgadniane z odbiorcą. Kurierzy nie zostawią bukietu w razie nieobecności odbiorcy.

 
#procedury

Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi kwiaciarniami partnerskimi w Polsce i na świecie, przekazując wzajemnie najświeższe infomacje i wymagania odnośnie naszej pracy i konieczności wprowadzenia zmian w dostawach kwiatów i upominków.



W TROSCE O BEZPIECZEŃSTWO

 
Przesyłki do szpitali

W trosce o wzajemne bezpieczeństwo zrezygnowaliśmy z dostaw przesyłek kwiatowych i upominków do wszystkich placówek zdrowia, w szczególności do szpitali. Zachęcamy, aby zarówno przesyłki kwiatowe jak i z upominkami realizować bezpośrednio na adres prywatny odbiorcy. Taka przesyłka kwiatowa z pewnością ucieszy odbiorcę jeszcze bardziej.

 
Dostawy do niektórych Państw

W każdym kraju sytuacja związana z wirusem przedstawia się inaczej. Mając na uwadze różne informacje docierające do nas codziennie z każdych regionów świata, zdecydowaliśmy o zawieszeniu dostaw do krajów z wysokim stopniem zachorowań, w tym m.in. Włochy, Hiszpania, Francja czy Irlandia. Dokładną listę krajów znajdziesz tutaj

 
Pisemne potwierdzenia odbioru

Bezpieczeństwo to podstawa, dlatego celem uniknięcia bezpośredniego i bliskiego kontaktu dostawca-odbiorca, podjęliśmy decyzję o zniesieniu obowiązku pobierania od adresata pisemnego potwierdzenia odbioru. Wszystkie realizacje będą w odpowiedni sposób odnotowane, jednak zachęcamy do skorzystania z potwierdzenia realizacji zamówienia poprzez usługę SMS.

 

 

Słów kilka o kwiatowej ofercie

 
Każdego dnia, razem z naszymi kwiaciarniami, staramy się robić wszystko, co w naszej mocy, aby doręczać piękne kwiaty, jak najbardziej zbliżone do tych, które zostały zamówione. Jednak w obliczu obecnej sytuacji spowodowanej COVID-19 nie zawsze jest to to możliwe. Sytuacja gospodarcza w naszym kraju zmienia się z godziny na godzinę, dlatego uprzejmie prosimy Cię o wyrozumiałość w sytuacji, gdy kolor lub gatunki kwiatów będą odbiegać od tych, które wybrałeś. Niestety obecnie nie zawsze możemy je zagwarantować. Pomimo mogących się pojawić niedogodności zależy nam, aby umożliwić Ci przekazywanie uczuć i życzeń za pośrednictwem kwiatów. Jeśli nie będziemy w stanie zrealizować Twojego zamówienia, poinformujemy Cię o tym.
Jednocześnie zachęcamy do zamawiania bukietów z serii WYBÓR FLORYSTY. Gwarantujemy, iż nasze kwiaciarnie zadbają o wykonie przepięknego bukietu zgodnie z najnowszymi trendami we florystyce oraz w wybranej wersji kolorystycznej.

 

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Czy mimo obecnej sytuacji mogę wysłać kwiaty w Polsce?

Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju tak, jak odbywało się to do tej pory. Jesteśmy w stałym kontakcie z naszymi kwiaciarniami partnerskimi i na bieżąco monitorujemy sytuację. Zapewniamy, że w chwili obecnej wysyłki odbywają się standardowo.

2. Czy bukiet będzie wykonany dokładnie tak, jak zamówiony?

Wszystkie kwiaciarnie posiadają katalogi z ofertą naszej kwiaciarni internetowej. Zawsze, kiedy to możliwe, doręczany produkt jest w jak największym stopniu zgodny z tym zaprezentowanym w ofercie. Wszelkie, konieczne, zmiany dokonywane są zgodnie z polityką zastępowania produktu. Przy konieczności większej zmiany, zawsze skontaktujemy się z Tobą celem ustalenia wersji zastępczej.

3. Czy dostawy realizowane są w tym samym dniu?

Tak, realizujemy dostawy kwiatowe w tym samym dniu, w który składane jest zamówienie, a realizacja nadal możliwa jest nawet w 2h. Zarówno terminy dostaw kwiatów jak i upominków nie uległy zmienie. Szczegółowe informacje o terminach realizacji znajdziesz tutaj

4. Czy kurierzy doręczają pod wskazany adres czy zostawiają przesyłki przed drzwiami?

Biorąc pod uwagę kwestie bezpieczeństwa zalecamy dostawę pod drzwi. Taka dostawa zawsze będzie uzgodniona telefoniczne z adresatem, bukiet też będzie zostawiony pod drzwiami tylko, gdy odbiorca jest w domu. Nie zostawiamy bukietów pod drzwiami w przypadku nieobecności adresata.

5. Czy wszystkie kwiaty są dostępne?

Stale monitorujemy dostępność kwiatów całorocznych jak i sezonowych w hurtowniach oraz u lokalnych dostawców. Obecne propozycje bukietów, kompozycji kwiatowych czy flower boxów na stronie są aktualne, natomiast zachęcamy do zamawiania bukietów z serii WYBÓR FLORYSTY, gdzie lokalna kwiaciarnia przygotuje piękny bukiet z kwiatów w wybranej tonacji.

 

#zostańwdomu, wyślij kwiaty

 

Pomoc