Reklamacje

Gwarantujemy świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni. Oczekujemy jednak, że przetrwają znacznie dłużej, jeśli będą pielęgnowane w odpowiedni sposób.

Przyjęcie dostarczonego produktu oznacza jego akceptację. Odbiorca określa jakość i świeżość kwiatów na druku Potwierdzenia odbioru. Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz produktowe muszą zostać złożone mailowo w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. Do wiadomości należy dołączyć zdjęcie doręczonego produktu. Inne rekalmacje można zgłaszać telefonicznie, mailowo lub faxem w ciągu 7 dni od daty doręczenia.

EuroFlorist buduje swój wizerunek w Polsce już od 12 lat. Staramy się wypełniać zamówienia terminowo i zgodnie z życzeniami klienta, dlatego zawsze kiedy pojawi się błąd zrobimy wszystko, aby go naprawić. Każda reklamacja jest traktowana indywidualnie i będzie przez nas wnikliwie rozpatrzona. Po wyjaśnieniu problemu z kwiaciarnią realizującą zamówienie, EuroFlorist przedstawi odpowiednie propozycje rekompensaty.

Reklamacje dotyczące opóźnienia w doręczeniu kwiatów i upominków w jednej przesyłce przez kuriera DPD muszą zostać zgłoszone do EuroFlorist telefonicznie, faksem, lub przez e-mail w ciągu 24 godzin od terminu doręczenia. W przypadku niedotrzymania daty doręczenia z winy DPD klientowi przysługuje zwrot kosztów doręczenia przesyłki. W przypadku samych upominków EuroFlorist nie ponosi odpowiedzialności za termin doręczenia przesyłki Odbiorcy. EuroFlorist gwarantuje wysłanie upominku wciągu 24h. Przewidywany czas jego dostawy kurierem zależy od tego, jak szybko DPD doręczy przesyłkę (minimum 24 godziny).
Pomoc